A WWF ÖkoPanda a Viberen mutatja meg, hogyan lehetsz környezettudatosabb

Láttál már rollerező vagy növényeket ültető óriáspandát? A WWF ÖkoPanda mindent megtesz azért, hogy környezettudatos életet éljen - legyen szó közlekedésről, műanyagmentes bevásárlásról vagy fenntartható étkezésről. A WWF Magyarország ismét összefogott a Rakuten Viberrel, hogy elárasszák az üzeneteket az ökoszemlélettel – értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.



A WWF a természetvédelem szimbólumává emelte az egykor veszélyeztetett óriáspandát. A több irányból érkező, sikeres intézkedéseknek köszönhetően a számuk csökkenése megállt, így eljött az idő arra, hogy ők világítsanak rá, mi a probléma az emberi tevékenységgel és hogyan is kellene élnünk - legalábbis a WWF Magyarország és a Rakuten Viber új matricáin keresztül. Mostantól bárki felhívhatja a figyelmet erre a fontos témára az ÖkoPanda matricák küldésével, és kiállhat a környezettudatosság mellett azáltal, hogy belép a WWF közösségébe.

A hazánk őshonos nagyragadozóit bemutató matricacsomag folytatásaként most az ÖkoPanda mutatja meg, hogy milyen a környezettudatos élet. A különböző hangulatokat és hétköznapi élethelyzeteket - például üdvözlés vagy bocsánatkérés - ábrázoló matricákon túl az ÖkoPandán keresztül megtudhatjuk, hogy rollerrel is útnak indulhatunk, hogy a többször használatos bevásárlószatyor menő, hogy a fontos ügyek mellett érdemes kiállni vagy hogy növényeket ültetni hasznos és szuper elfoglaltság. A matricák tervezéséért ezúttal is a White Rabbit Reklámügynökség felelt.

A matricacsomag letöltésével a felhasználók egyúttal a virtuális WWF közösség tagjaivá válnak, ahol exkluzív tartalmak és nyereményjátékok várnak rájuk. Első kézből értesülhetnek például a természetvédelemmel kapcsolatos hírekről, tippeket kaphatnak a fenntartható életmódhoz és ökológiai lábnyomuk csökkentésére.

Az óriáspanda, mint ökonagykövet

\"A hazai nagyragadozókat ábrázoló matricacsomag sikerén felbuzdulva döntöttünk úgy a Rakuten Viber nemzetközi csapatával, hogy folytatjuk a magyarországi együttműködést. Eddig közel 60.000 ember csatlakozott a WWF Magyarország Viber közösségéhez, és bízunk benne, hogy az új matricák révén további új tagokat tudunk bevonni ily módon is a mindennapjainkba. Ezúttal a számunkra ikonikus és világszerte milliók által szeretett panda a főszereplő. Ő a társunk és ökonagykövetünk a környezettudatosságra törekvő szemléletformálásban a világ egyik legnépszerűbb üzenetküldő felületén\" - mondta Klacsán Csaba, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

\"Nagyon örülünk annak, hogy a WWF Magyarország egy újabb megnyerő és hatásos kampánnyal tér vissza a Viberre - ezúttal a környezettudatos életmód népszerűsítésével a fókuszban. A matricacsomag letöltésével és az ÖkoPanda megosztásával felhívhatjuk barátaink és családtagjaink figyelmét erre a globális és fontos ügyre. Az élményt tovább fokozza a WWF közösség, ahol a tagok szuper tippeket kapnak arról, hogy kis lépésekkel hogyan járulhatnak hozzá egy jobb és tisztább világhoz - csatlakozz te is, és inspirálódj!\" - mondta Daniela Ivanova, a Rakuten Viber üzletfejlesztési igazgatója.

A WWF Magyarország közel 30 éve dolgozik a hazai természeti értékek megőrzéséért és azért, hogy az emberiség és a természet harmóniában éljen egymással. Tevékenysége négy fő területre terjed ki: folyóink és vizesélőhelyeink védelme, a természetes erdők megóvása, az éghajlatváltozás elleni küzdelem és a hatásaihoz való alkalmazkodás, valamint őshonos nagyragadozóink védelme. Emellett nagy figyelmet fordítanak a fenntarthatóság és környezettudatosság eszméjének minél szélesebb körű terjesztésére.

Ezt szem előtt tartva a civil szervezet a zöld helyreállítás reményében szeptemberben meghirdette az új normát, melynek elfogadásával bárki a változás generációjának tagjává válhat - a kampány üzeneteit erősíti és terjeszti a Viber felhasználói között az ÖkoPanda matricacsomag is. A 7 pontos vállalást a wwf.hu/cselekedj/zoldhelyreallitas oldalon lehet elfogadni 2020 novemberében.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2020. november 12.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés