Elindult a Wines of Hungary – Personally, a magyar bor hivatalos közösségi média oldala

Az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) Wines of Hungary - Personally név alatt indította el bormarketing tevékenységét közösségi média felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel közleményében az Agrármarketing Centrum.



Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségi marketing feladatokat - szoros együttműködésben az MTÜ-vel - az AMC látja el. Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt. A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, https://bor.hu/ oldallal járul hozzá.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2020. szeptember 14.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés