Cannes-ban is díjat nyert a WWF Magyarország animációs filmje

A \"We are all connected\" - a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség közös munkája - a Cannes Lions reklámfesztiválon kapott bronzoroszlánt Design kategóriában – értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.



Ringeisen Dávid és Ruska László rendezők a MOME és a Vertigo Digital segítségével készített kisfilmjét a WWF Magyarország reklámügynöksége és stratégiai partnere, a White Rabbit alakította kétperces reklámfilmmé.

A \"We are all connected\" a Design kategória 278 shortlistre került alkotása közül szerezte meg a bronzoroszlánt.

\"Számunkra nagyon fontos, hogy megmutassuk, a természetvédelem üzeneteit is lehet kreatív köntösbe csomagolni. Ez a film az életközösségek egységét mutatja be. Egyszerűen fogalmazza meg mindazt, amiért mi dolgozunk, és ami minden ember számára elengedhetetlen, ha egészséges környezetben szeretnénk tudni a jövő generációit. Az, hogy a reklámunk ilyen elismerést tudhat magáénak, nagyon fontos mérföldkő a hazai természetvédelem történetében\" - mondta Antal Alexa, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2017. június 26.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés