Szívesen utazunk az Alföldre

Mivel igen magas a belföldi kereslet, a Magyar Turizmus Zrt. hangsúlyt fektet arra, hogy az Alföld országos és külföldi megjelenései mellett helyben is népszerűsítse az elérhető turisztikai szolgáltatásokat– tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



A turisztikai szolgáltatók augusztusban Szegeden és Kecskeméten is bemutatkozhattak a látogatóknak. Az augusztus 6-9. között a szegedi Hungarikum Fesztiválon, augusztus 13-20. között a kecskeméti Hírös Hét Fesztiválon észak- és dél-alföldi szolgáltatókkal, régiós partnereivel közösen vett részt a Magyar Turizmus Zrt. Dél-Alföldi Regionális Marketing Igazgatósága.

Dél-Alföldön a vendégforgalom mintegy 75%-át a belföldi vendégéjszakák teszik ki. Az egyre markánsabb piaci jelenlétet jelzi, hogy a KSH 2015 első félévére vonatkozó összesített adatai szerint a kereskedelmi szálláshelyeken 16,4%-kal több belföldi vendég fordult meg, mint az előző év azonos időszakában.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. augusztus 28.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés