Budapestről is ír az USA második legnépszerűbb esküvői magazinja

Az Amerikai Egyesült Államokban több mint 1 millió olvasót számláló Bridal Guide magazinban egy igen tartalmas cikk jelent meg a Föld legikonikusabb filmes helyszíneiről –jelentette a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



A második legnagyobb példányszámú amerikai esküvői magazin összeállításában helyet kapott a magyar főváros, valamint a Corinthia Hotel Budapest is, a Wes Anderson által rendezett Grand Hotel Budapest című film kapcsán. A cikk megemlíti a München, az Evita, a Z világháború, és a Mission: Impossible - Fantom protokoll című filmek budapesti forgatását is.

Az esküvők és nászutak szervezésére szakosodott üzlet az egyik legjövedelmezőbb iparág az USA-ban. Az országban évente 2 millió pár köt házasságot, akiknek 97%-a nászútra is utazik. A nászút üzletágból származó éves bevétel 15 milliárd dollár. Hasonló arány mutatkozik az esküvő üzletágban is: a 2 millió pár 25%-a tervez esküvői rendezvényt. Ennek éves bevétele 16 milliárd dollár. A mézesheteket tervező párok esetében a 4. helyen szerepel Európa mint úti cél, míg az esküvői rendezvényt tartó párok esetében a 6. helyen. A házasulandók köre már az USA-ban az ún. Millennials generációhoz tartozik (az 1980 után született korosztály), amely szívesen választ nem megszokott úti célokat, a nászutat egybekötve kuriózumok, érdekes helyek meglátogatásával. Korábban az ABC TV csatorna Magyarországon forgatta a népszerű The Bachelor (A nagy ő) valóságshow egyik epizódját is.

Magyarország mint tengerentúli esküvői és nászút desztináció iránt megnőtt az érdeklődés. Az erre vonatkozó piaci információkat a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete tudja biztosítani a hazai szolgáltatóknak.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2014. október 31.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés