„Utazás a magyar ízek birodalmába” : a hasukon keresztül is megfogjuk a briteket

A Magyar Turizmus Zrt. londoni külképviselete 2014-ben is nagy hangsúlyt fektet a magyar bor és gasztronómiai kínálat népszerűsítésére a brit utazóközönség körében – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



A társaság ezért éves együttműködést folytat az Egyesült Királyság egyik közkedvelt gasztronómiai portáljával, a Blue Tomato Reviews oldallal, melynek havonta közel 10 ezer látogatója van és hírlevele 6000 regisztrált címre érkezik meg.

Az együttműködés keretében a Blue Tomato Reviews „Travel\" szekciójában, továbbá a kapcsolódó hírekben és Facebook oldalon 12 hónapon keresztül jelennek meg magyar gasztronómiai témájú cikkek és programajánlók.

Legutóbb „Fall in Love with Hungary this Autumn\" címmel jelent meg főoldali írás, amely Budapest, Tokaj és Debrecen őszi programkínálatát ajánlja az olvasók figyelmébe, valamint hírt ad a „Think Hungary - More than Expected\" imázsfilmnek a Cannes-i Corporate Media & TV awards-on aratott sikeréről is.

Korábban a Budapesti Tavaszi Fesztiválról és Budapest kulturális kínálatáról jelent meg egy népszerű bejegyzés „Hungarian Rhapsody\" címmel.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2014. október 21.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés