Külföldön és belföldön is népszerűsítik a hazai élelmiszereket az ősszel

A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága (AMC) idén ősszel számos kommunikációs kampányt indított annak érdekében, hogy a fogyasztók a jó minőségű, hazai élelmiszereket keressék a boltok polcain– tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



Egy-egy integrált kommunikációs kampány keretében népszerűsítik a hazai baromfitermékeket, a tojást, valamint a tejtermékeket. Jelenleg a zöldség- és gyümölcstermelőket segítendő, a nyomtatott és elektronikus sajtóban, valamint közterületi médiafelületeken egyaránt megjelenő alma és paprika kampány is zajlik. Mindegyik kampánynak szerves része a fogyasztói ismeretek bővítése, valamint a termékek gasztronómiában betöltött szerepének és beltartalmi értékeiknek a hangsúlyozása.

A világ vezető élelmiszeripari kiállításán, az október 19-23. között rendezendő párizsi SIAL-on szintén megjelennek a magyar termékek, három különböző szekcióban. Ez a kiállítás fontos üzleti találkozók színhelye, amelyet nagy eséllyel követnek szerződéskötések a jövőben.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2014. szeptember 18.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés