Hagyományos és trendi: szimulátorral csárdásozhatnak a szigetlakók

Magyar hagyományok XXI. századi köntösben: néptánc-szimulátorral rophatnak idén nyáron csárdást és hagyományos magyar táncokat a Sziget látogatói, akik felkeresik a Go to Hungary sátrat a SzigetEye mellett. A fesztivál látogatottságának növelése érdekében a társaság ebben az évben is intenzív promóciót folytatott számos országban, s meghívására számos külföldi újságíró érkezik a Szigetre – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



Az évek óta megszokott helyen, az óriáskerék tőszomszédságában ismét attrakcióval készül Magyarország népszerűsítésére a Magyar Turizmus Zrt. Csárdás, gulyás, puszta? – akinek ez jut eszébe hazánkról, az előbbit bízvást kipróbálhatja naponta délután két órától egészen este tízig. A szimulátorban nemcsak csárdásozni lehet, több tánc közül választhatnak a táncos lábúak létszámtól és nehézségtől függően. A táncok öt turisztikai régiót is népszerűsítenek: a szimulátorban a Budapesti Bálnában, a fertődi Eszterházy kastély előtt, a Balatonnál, Hollókőn, avagy a Hortobágyon látják viszont magukat a táncolók. A vidám pillanatról készült videókat természetesen meg is lehet osztani az ismerősökkel. Mindemellett a nemzeti turisztikai marketingszervezet munkatársai számos információval és kiadvánnyal készülnek az eseményre, hogy megmutathassák: Magyarország már jóval többet nyújt ennél, számos trendi hely várja a húszas, harmincas korosztályt országszerte. A 250 négyzetméteres standon naprakész információval szolgálnak hazánk turisztikai kínálatáról, emellett a Magyarországot, illetve a hazai régiókat részletesebben bemutató kiadványokból lehet majd válogatni. Este tíz óra után a stand bulihelyszínné változik, ahol a DJ mai zenéire lehet táncolni hajnalig.

A belföldi utazók a turisztikai programajánlókon keresztül értesülhetnek a Sziget Fesztiválról az MT Zrt. segítségével. Érdemes böngészni a társaság oldalát, a www.itthon.hu portált is, ahol a rendezvénnyel kapcsolatos hasznos tanácsokra – közlekedési tippekre, a programokkal és a jegyvásárlással kapcsolatos információkra – lelhetnek az érdeklődők. Link: http://itthon.hu/magyarorszagi_turisztikai_informaciok/-/article/sziget-2014

A néptánc-szimulátorról részletek és bemutató videók itt: http://kultura.itthon.hu/neptanc-szimulator ,

http://itthon.hu/magyarorszagi_turisztikai_informaciok/-/article/folklor-videotanc

A társaság idegen nyelvű honlapjai és Facebook-felületei mellett az MT Zrt. külképviseletei számos országban különféle marketingaktivitásokkal hívták fel a figyelmet a Sziget fesztiválra. A szomszédos Ausztriában számos rendezvényen megjelentek a rendezvény beharangozó hirdetései, szórólapjai, valamint sajtó- és hírügynökségi és anyagot is közzétettek a közelgő eseményről. Emellett népszerű könnyűzenei rádiócsatornákon futott nyereményjáték Sziget-belépőkért. A fesztivál programjai kiemelt megjelenést kapnak az ausztriai turisztikai képviselet által indított Rot Weiß Rot in Ungarn turizmus-mozgalom profilján keresztül is. Németországban számos nyomtatott médium számolt be Európa egyik legnépszerűbb nagyfesztiváljáról. Az Egyesült Királyságban vírusmarketing-kampányt folytattak, ennek részeként szintén kisorsoltak hetijegyeket. Szlovákiában és Lengyelországban szintén zajlott online kampány. Az MT Zrt. angol, német, szlovák, cseh, lengyel, román, orosz Facebook-oldalainak követői lépésről lépésre nyomon követhetik a Sziget előkészületeit és a program alakulását.

Budapest trendi arcát azok a külföldi újságírók is megismerhetik, akiket a Sziget fesztivál idejére hívott meg hazánkba az MT Zrt. Több mint 10 országból mintegy 40 külföldi médiaszakember érkezik fővárosunkba. Az újságírócsoport tagjainak lehetőségük nyílik arra, hogy a fesztivál szervezőivel is találkozzanak. Programjukban a fesztiválozás mellett Budapest útikönyvekből nem ismert arcának felfedezése szerepel.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2014. augusztus 11.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés