Niche-marketing Németországban, cikk a balatoni vitorlázásról

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete az elmúlt években négy fő turisztikai termék köré építette fel marketingstratégiáját és középtávú cselekvési tervét. Budapest, Balaton, az egészségturizmus és a MICE szegmens mellett azonban nem marad el azon kínálati elemek bemutatása sem, amelyek egyediek vagy jól és hatékonyan megszólítható, motiválható célcsoportot céloznak meg ¬- tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az Mt Zrt.



A turisztikai képviselet évek óta törekszik arra, hogy a balatoni kínálatot új oldaláról is bemutassa, így számos marketingeszközt felhasznál annak érdekében, hogy mások mellett az aktív turisztikai kínálatot, így a hobbi- vagy versenyvitorlázást is ismertesse. A többéves munka eredménye, hogy Németország egyik legelismertebb vitorlás magazinja, a Segeln (elérés: 160.000 fő, médiaérték: 35.000 EUR), első alkalommal számol be a balatoni vitorlázásról és charterezésről. A hatoldalas cikk minden szempontból rendkívül elismerően szól a tó vitorlázással kapcsolatos szolgáltatásairól, de az általános turisztikai infrastruktúrát is hosszasan méltatja. Külön kiemeli a magyar vitorlások körében népszerű motorozási tilalmat, ami egyedivé teszi a Balaton hangulatát. A cikk szerzői szerint az állandóan változó szélviszonyok, a hirtelen lecsapó viharok, a kikötők infrastruktúrája vagy a táj szépsége, mind csak hozzájárulhatnak egy felejthetetlen balatoni vitorlásélményhez. Említésre kerül a lassan nemzetközivé váló, minden hazai vitorlázó „kötelező” Kékszalagja, a maga több évtizede megdöntetlen rekordjával együtt.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2012. március 23.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés