Magyarország-melléklet az osztrák Traveller turisztikai magazinban, erős médiajelenlét a nagyközönségi lapokban

A Magyar Turizmus Zrt. osztrák piacon követett stratégiai céljaihoz igazodva kétoldalas, átfogó Magyarország-összeállítás jelent meg Ausztria egyik legolvasottabb turisztikai szaklapjában, a Traveller magazinban (www.traveller-online.at). A szakmai melléklet sorra veszi a nyári Balaton-parti programokat, illetve felhívja az olvasótábor figyelmét – az Ausztriából is fiatalok ezreit vonzó – nyári zenei fesztiválokra (VOLT, Balaton Sound, Sziget) - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



Kovács Balázs, az MT Zrt. külképviselője e lap hasábjain is a soros magyar EU-elnökség egyik bécsi zárórendezvényére, a Magyarország köztéri galéria megnyitójára invitálja az osztrák turisztikai szakembereket. (Mint ismert, az MT Zrt. kezdeményezésére és kivitelezésében június elején egy olyan Magyarország köztéri galéria nyílik Bécs belvárosának szívében, amely 18 képben, a megszokásoktól és a kliséktől eltérően mutatja be hazánk turisztikai és kulturális értékeit, gazdag történelmi örökségét, kitérve az Ausztriával való szoros kötődésre.)

Tekintettel arra, hogy a Dunától keletre Magyarországot relatív kevés osztrák keresi fel, ezért az MT Zrt. stratégiai célja, hogy az osztrák piacon a kelet-magyarországi turisztikai attrakciókat kiemelten és rendszeresen népszerűsítse, illetve az osztrák tour-operátorokat arra ösztönözze, hogy minél nagyobb számban listázzák be a régió desztinációit katalógusukba. Középtávon hatalmas rejtett tartalékot jelent Kelet-Magyarország az osztrák beutazóforgalom szempontjából, ehhez minden eszközzel elő kell segíteni, hogy az osztrák turisták „mentális térképére” hazánk keleti fele is felkerüljön – foglalható össze az MT Zrt. célkitűzése. E cél érdekében a Traveller lap friss Magyarország-összeállításának másik súlyponti témája az Alföld, illetve a „napfény városának” bemutatása volt. Szegeden az elmúlt időszakban megvalósult turisztikai fejlesztésekről a szakmai lap újságírója számolt be az MT Zrt. tavaszi sajtóútján szerzett személyes tapasztalatai alapján. A Magyar Turizmus Zrt. tanulmányútjai alapján az osztrák sajtó egyre többet és egyre többször tudósít Kelet-Magyarországról mint meglátogatásra kimondottan érdemes és izgalmas turisztikai célpontról. Az elmúlt két hónapban olyan öt meghatározó médium is bemutatta az alföldi csodákat, mint az 55+ korosztály által látogatott www.55plus-magazin.net internetes portál, vagy az osztrák intercity vonatok fedélzeti magazinja, a Bahnmax. A Pannorama életmódmagazin aktuális számában meggyőzően érvel, hogy azok számára, akik Magyarországot igazából meg kívánják ismerni, érdemes a szokásosnál kicsit messzebbre is utazni. A női lifestyle magazinok (Wienerin, Miss, Comliment, Diva) ausztriai portáljának, a www.typischich.at újságírójának tollából hasonlóan csábító cikk olvasható Szegedről és Dél-Alföld gasztronómiájáról, amelyet ugyancsak az MT Zrt. tanulmányútja ihletett. A Kirche In egyházi magazin szintén a közelmúltban jelentette meg bennfentes alapossággal megírt kelet-magyarországi úti beszámolóját. A friss sajtómegjelenések alapján így az osztrák turisztikai szakemberek mellett milliós osztrák olvasótábor és potenciális turista is találkozhatott a csábító magyarországi utazási ajánlatokkal. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing és üzleti tervéről további információ itt: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2011. június 1.

Gyürky László

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés