Tourinform díjakat adtak át

A Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezésére 2005-ben került bevezetésre egy, a Tourinform-irodák működését ellenőrző rendszer. A rendszer személyes, telefonos és írásos ellenőrzésből áll, külön hangsúlyt fektetve a vendégbarát ügyfélkezelésre és információnyújtásra, s a szakmai munka színvonalának emelésére. Az ellenőrzés során legjobb eredményt elért irodák elismerő oklevélben részesülnek. A minőségbiztosítási és ösztönző rendszer révén az országos Tourinform hálózat mindhárom szegmensének legjobbjai, az iroda, a munkatárs és a fenntartó is elismerésben részesül, ezzel is hangsúlyozva a bel- és külföldi turisták számára nélkülözhetetlen személyes információnyújtás fontosságát és a szakmai háttérmunka jelentőségét – értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.



A Tourinform Szövetség 2004-ben alapította meg az "Év Tourinformátora" díjat, amelyet minden évben a legeredményesebb munkatárs kap. A díj – amely idén hetedik alkalommal került átadásra – 2011-től a Tourinform Szövetség és a Magyar Turizmus Zrt. közös díja.

A Tourinform irodák munkatársai, valamint a Tourinform Szövetség elnökségi tagjainak szavazatai alapján az elismerést az idei évben Dr. Bocsi Andrea, a dunaújvárosi Tourinform iroda vezetője nyerte el.

A díjat a 2011. február 1-jén megrendezett 19. Turisztikai Évadnyitó Fogadáson Bánki Erik, az Országgyűlés Sport és turizmus bizottságának elnöke és Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója adta át.

"Az Év Tourinform iroda Fenntartója" címre az MT Zrt. Regionális Marketing Igazgatóságai és a Tourinform Szövetség tettek javaslatot. A tizenegy jelölt a békéscsabai, a dunaújvárosi, a gyenesdiási, a győri, a kaposvári, a mohácsi, a ráckevei, a zempléni, Jász-Nagykun-Szolnok megyei, a veszprémi és a zalaegerszegi Tourinform irodák fenntartói voltak. A döntést a díj kiírója, a Magyar Turizmus Zrt. hozta meg, a próbavásárlás és a jelölési kritériumok alapján. Összesítve a különböző döntési szempontokat, Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata és a Győr 2000 Idegenforgalmi Közalapítvány nyerte el 2010-ben az „Év Tourinform iroda Fenntartója” díjat. A díjazott ajándéka az elismerő oklevélen túl a Fenntartó által működtetett Tourinform irodára költhető nettó 1 millió Ft.

A díjat Bánki Erik és Horváth Gergely adta át a 19. Turisztikai Évadnyitó Fogadáson, Borkai Zsolt, Győr Megyei Jogú Város polgármestere távollétében Szombati-Serfőző Eszternek, a győri Polgármesteri Hivatal Városmarketing és Sport Főosztály főosztály-vezetőjének.

Dr. Bocsi Andrea 2005 márciusától a dunaújvárosi Tourinform iroda vezetője. Az iroda a Dunaújvárosi Kistérségi Közhasznú Non-Profit Kft. fenntartója, amelynek szintén ő az ügyvezetője. Dr. Bocsi Andrea turisztikai végzettsége mellett jogi diplomával rendelkezik, valamint az Európai Uniós szakértői posztgraduális képzést is elvégezte. Turisztikai pályafutását egy dunaújvárosi iroda felelős vezetőjeként kezdte, majd képzettségét kihasználva, a városban működő Kistérségi Európai Uniós és Idegenforgalmi Kht. EU ügyvivői pozícióját is betöltötte, mindemellett jogi diplomáját is folyamatosan, több területen kamatoztatta.

Áldozatos munkáját, turizmus iránti elkötelezettségét szakmai szerepvállalásai bizonyítják: elnöki tisztséget tölt be a Tourinform Szövetségnél (2008 óta), továbbá a Dunaújváros és Térsége Turisztikai Egyesületnél, valamint tagja többek között a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Turisztikai Kollégiumának és a Megyei Jogú Városok Szövetsége Turisztikai Bizottságának is. Rendkívül sokoldalú, folyamatosan fejlődni vágyó személy, aki felsőfokú angol és német nyelvismerete mellett, társalgási szinten újgörög nyelven is beszél, jelenleg pedig a francia, olasz és török nyelvekkel ismerkedik. A díj elnyeréséhez stratégiai gondolkodásmódja, kiváló szervezőkészsége és eredményorientált hozzáállása is nagyban hozzájárult.

A Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata és a Győr 2000 Idegenforgalmi Közalapítvány által fenntartott Tourinform iroda 1999 óta szolgálja töretlenül a városba érkezőket. Az iroda Győr városán túl további 19 település adatait gyűjti, és ad róluk információkat az érdeklődőknek. A turizmussal kapcsolatos koordinációs és marketingmunkát öt munkatárs látja el, akik segítik az irodába betérő jelentős számú turistát. (2010-ben több mint 54.000 látogató kereste fel személyesen az irodát.) Az iroda a kapott költségvetési támogatás mellett saját értékesítési munkát is végez, így jelentős forrásokat tud marketingre fordítani, amelyből saját kiadványt készít a turisztikai ajánlatok bemutatására, emellett saját honlapot üzemeltet, valamint belföldi és külföldi kiállításokon való megjelenéssel népszerűsíti Győrt és környékét.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2011. február 2.

Gyürky László

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés