A magyar turizmus a Német turisztikai vásárokon

Eredményes németországi kiállítási megjelenéseket tudhat maga mögött a Magyar Turizmus Zrt. November első hetében Thüringia legnagyobb utazási kiállításán a Reisen&Caravan-on Erfurtban képviselte hazánkat a nemzeti turisztikai marketingszervezet. Az eseményt mintegy 30 ezer látogató kereste fel – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT ZRT.



A kiállítás és a magyar stand partnerrégiója idén a Dunántúl (Pannónia) volt, összesen tíz kiállító volt jelen a régióból. A társkiállítókkal az MT Zrt. workshopot is szervezett, amelyre 20 német utazási irodai munkatárs látogatott el és hallgatta meg a Pannon Termál Klaszter, Győr és Mosonmagyaróvár prezentációját, majd üzleti tárgyalások zajlottak.

November 9. és 11. között az ítéletidőt ígérő meteorológiai jelentések ellenére 12.000-en látogattak el a brémai vásárközpontba, a 3. Reiselust kiállításra, hogy tájékozódjanak a legújabb utazási ajánlatokról. A Magyar Turizmus Zrt. frankfurti külképviselete 2 társkiállítóval invitálta Magyarországra az érdeklődőket. Az észak-német területekről várhatóan egyre többen keresik fel a jövőben hazánkat, többek között a Ryanair új budapesti járatának, valamint az egyre színesedő ajánlatoknak köszönhetően.

Nagykorúságát és újabb rekordok elérését ünnepelte a 18. Touristik & Caravaning kiállítás Lipcsében november 21-25. között. A legnagyobb kelet-német utazási vásáron Magyarország 100 négyzetméteren, 15 kiállítóval képviseltette magát. A kiállításon tartott magyar sajtótájékoztatón kiemelt témaként szerepelt a Budapest Winter Invasion kampány, továbbá az Alföld régió bemutatkozása.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2007. december 6.

Gy. Mészáros Ágnes

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés