Jól indult a Télen itthon kampány
A téli szezon belföldi vendégforgalmának növelése érdekében, a hazai szolgáltatók bevonásával új kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. Az akció lényege, hogy a hazai szálláshelyek téli, kedvezményes ajánlatai együtt jelennek meg a www.telenitthon.hu oldalon - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.
A november 15-én kezdődött akció honlapját naponta mintegy 2500-an látogatják, az akcióban részt vevő települések száma 45-re, a kedvezményes ajánlatot nyújtó szálláshelyek száma pedig 95-re emelkedett. A kezdeményezés sikerét bizonyítja, hogy az akció kezdete óta több mint 100 konkrét megkeresés érkezett a Télen itthon kampányban részt vevő szállodákhoz.
A kedvezményes ajánlatokra a budapesti metrókban november 15-től látható 200 db plakát mellett, a fővárosi autóbuszok és villamosok oldalain és számos internetes oldalon elhelyezett hirdetések hívják fel a figyelmet.
Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2007. november 23.
Gy. Mészáros Ágnes
|