Budapesten érdemes moziba menni

A Pricerunner.com Európa egyik leglátogatottabb fogyasztói ár-összehasonlító portálja november 8-án publikálta svéd és dán honlapjain szokásos éves felmérésének eredményét, amely szerint a magyarországi árak az európai átlagnál 27%-kal alacsonyabbak. A skandináv sajtóban bőségesen tárgyalt felmérés jó pillanatban erősíti a Magyar Turizmus Zrt. észak-európai téli kampányának üzenetét, amely a téli hangulat mellett a reális, értékarányos árakat és a jó szolgáltatásokat hangsúlyozza- tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



A felmérésben egy adott szegmens által jellemzően vásárolt termékekből különböző csomagokat állítottak össze, majd az egyes termékek árait vizsgálták a világ különböző országaiban, Európa mellett idén Kína, Japán és az Amerikai Egyesült Államok egyes városaiban is. A kutatás szerint szórakoztató elektronikában és telekommunikációban a japán, kínai és amerikai árak verhetetlenek. A budapesti árak egy kategóriában bizonyultak a legolcsóbbnak, ez pedig a mozijegy. Ugyanakkor az összesítő listából megállapítható, hogy Budapesten a fogyasztási cikkek árai Európában a legolcsóbbak közé tartoznak.

A Pricerunner.com felmérését a www.pricerunner.se/prisstudie07/index.html oldalon tekinthetik meg az érdeklődők.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2007. november 15.

Gy. Mészáros Ágnes

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés