Új belföldi akció a téli hónapokban

A téli szezon belföldi vendégforgalmának növelése érdekében, a hazai szolgáltatók bevonásával új kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. Az akció lényege, hogy a hazai szálláshelyek téli, kedvezményes ajánlatai együtt jelennek meg a www.telenitthon.hu oldalon. A honlapot az MT Zrt. többek között a budapesti metrókban és villamosokon elhelyezett hirdetések segítségével ismerteti meg a nagyközönséggel – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.



A november 15-én kezdődő akcióhoz 41 település 78 szálláshelye csatlakozott. Mindannyian kedvezményes csomagajánlatokat kínálnak a honlap látogatóinak, kettő, három, négy és ötcsillagos kategóriájú szállodáikban. Az internetes oldalon a kampányban részt vevő településekről szóló információ és időjárás előrejelzés segíti az érdeklődőket a megfelelő helyszín és szálloda kiválasztásában.

A kedvezményes ajánlatokra a budapesti metrókban november 15-től látható 200 db plakát mellett, a fővárosi autóbuszok és villamosok oldalain és számos internetes oldalon elhelyezett hirdetések hívják fel a figyelmet. A hazai szállodák és a Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezésének célja, hogy a belföldi utazókat az év végén, karácsony és szilveszter előtt kikapcsolódásra csábítsa, felhívja figyelmüket Magyarország szépségeire, amelyeket télen is érdemes felkeresni. Az ajánlatok között megtalálható a vidéki és fővárosi, az alacsonyabb és magas kategóriájú, a gyógy- és wellness- szállodák kínálata is, amelyek minden érdeklődőt vonzó árakkal, változatos szolgáltatásokkal várnak.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2007. november 14.

Gy. Mészáros Ágnes

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés