Nagyszabású Budapestet népszerűsítő kampány indult Észak-Európában

A Magyar Turizmus Zrt. október utolsó napjaiban nagyszabású kampányt indított a Budapest Winter Invasion akció és a magyar főváros téli turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében.



A legnagyobb svéd és dán utazási portálokon banner-ek, a nyomtatott sajtóban hirdetések jelennek meg több héten át. A stockholmi metró peronjain 26 db óriásplakát, továbbá a malmői, valamint koppenhágai belvárosi autóbuszvonalakon 120 „oldalplakát” csábítja a skandinávokat Magyarországra, a téli Budapest felfedezésére. A kultúra, karácsonyi vásár, valamint az egészségturizmus a három fő témája a plakátoknak, amelyeken elhelyezésre került a Budapest Winter Invasion, illetve az MT Zrt. dán és svéd honlapjának elérhetősége is.

A Magyar Turizmus Zrt. észak-európai kampányának hatékonyságát növeli az Aftonbladet – a legnagyobb példányszámú svéd napilap – november 6-i számában és internetes portálján megjelent cikke. Az utazási rovatban „Karácsonyi vásárok” címmel 6 európai nagyvárost mutatott be a cikk. Tallinn, Lübeck, Koppenhága, Róma és Bécs mellett Budapest karácsonyi forgatagát is olvasói figyelmébe ajánlotta az újságíró. A Travelocity konszern svéd internetes utazásszervezője, a www.resfeber.se is Magyarország felkeresését ajánlja a svédeknek: a Magyar Turizmus Zrt.-vel együttműködve, a Budapesti Turisztikai Hivatal fotóanyagának és honlapjának információit is felhasználva speciális budapesti utazási csomagot állított össze a Budapest Winter Invasion kedvezményeire alapozva. Az utazásszervező honlapján már foglalható a budapesti út.

A svéd és dán turisták évente mintegy 400 000 vendégéjszakát töltenek el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken.

Információ: MT Zrt.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2007. november 8.

A Web-oldalon található cikkek és fotók ingyenesen és szabadon felhasználhatók, de kizárólag az Objektív Hírügynökség, mint hírforrás feltüntetésével.
hirdetés