Az EMITEL múltja és jövője (fotókkal)
Utolsó sajtótájékoztatóját tartotta kiskunhalasi irodájában az Emitel Zrt., mivel szeptember 30-tól Magyar Telekom Nyrt-ként működik tovább. Blanár Mariann köszöntőjét követően Pataki Andrea marketing és értékesítési igazgató a távközlési vállalat nyári ADSL nyereményakciójának sikeréről számolt be – értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.
A körülményekkel kapcsolatban elmondta, hogy az 1994-ben alakult Emitel Távközlési Részvénytársaság a piacnyitást követően is a dél-alföldi régió vezető távközlési szolgáltatójává tudott válni. Az Emitel Zrt. Bács-Kiskun megye 3 primer körzetében (a 77-es kiskunhalasi, a 78-as kiskőrösi és a 79-es bajai körzetben) 4 ügyfélszolgálati irodával van jelen, szolgáltatási területe 84 települést ölel fel, melyben közel 71.000 vezetékes vonal és 15.000 ADSL szolgáltatást előfizető ügyfelet tudhat magáénak. A számok magukért beszélnek, melyek kedvező alakulásához nagyban hozzájárult az a tény is, hogy a társaság működési területén 2006-ban Magyarországon elsőként 100 %-os szélessávú Internet lefedettséget biztosított.
Az akciók szempontjából uborkaszezonnak számító, nyári időszakra időzített ADSL kampány sikerességét bizonyítja, hogy a 2007. évi jelentős mértékű ADSL növekmények közel 30%-át az akció ideje alatt megkötött szerződések adták, mely közel 1.000 új, elégedett ADSL ügyfélt jelent, akik körében 7 „vadiúj” robogó is kisorsolásra került.
A nyertesek közül a sajtótájékoztatón megjelent Suhajda Lászlóné kiskunhalasi, és Germánné Katona Irén csávolyi lakos. Mindketten az Emitel Zrt. kedvező árú és kiváló minőségű Internet szolgáltatását emelték ki előfizetői szerződésük megkötésének indokaként.
A siker kulcsa annak tudható be, hogy a kampányban megfogalmazásra került ajánlatnál erőteljesen arra koncentrált a távközlési szolgáltató, hogy válogatott kommunikációs csatornák igénybevételével célzott, többszintű, különböző igényeket kielégítő akciós ADSL-, illetve kombinált hang- és Internet csomagokkal találják meg a potenciális ügyfeleket – közölte a marketing és értékesítési igazgató.
Az Emitel Zrt. integrációjával kapcsolatban Pataki Andrea arról számolt be, hogy a Magyar Telekom is nagy hangsúlyt szeretne fektetni a társaság előfizetői és partnerei elégedettségére, mely többek között magába foglalja a minőségi ügyfélkiszolgálást, illetve a versenyképes, magas színvonalú hírközlési szolgáltatás biztosítását is – e cél elérés érdekében folyamatban vannak a tervezések, kivitelezések, melynek eredményéről egy későbbi időpontban adnak tájékoztatást.
Hasonló eredményességet vár az Emitel a sikeres nyári nyereményakciót követően a szeptember 3-tól indult „Ütős akciónk” elnevezésű, egészen év végéig tartó kampánytól, amely már elérhető számos helyi és regionális sajtóban.
Forrás: Kompozit Médiaügynökség
Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2007. szeptember 13.
Gy. Mészáros Ágnes
|